Emina Karahasan er leder for bookingavdelingen og snakker ukentlig med hundrevis av styremedlemmer i norske sameier og borettslag.

Tilbakemeldinger etter gjennomført befaring

For alle typer befaringer trenger vi at noen er tilstede og møter oss og gir oss adgang til avtalte områder. Dere avgjør selv om dette skal være styreleder, en styremedlem, vaktmesteren eller en beboer.

Hvordan rangerer kundene våre oss?

Hver uke booker vi et sted mellom 25 og 35 befaringer på avløp og/eller ventilasjon i norske sameier og borettslag. Bak disse bookingene ligger det hundrevis av telefonsamtaler, e‑poster og tekstmeldinger. Det er viktig for oss å vite hva dere vi snakker med synes om oss og hvordan de opplever prosessen. Derfor sender vi hver fredag ut et skjema til alle vi var på befaring hos uken før.

I skjemaet stiller vi seks spørsmål der vi ber kundene gi oss karakter fra 1 til 6. 1 er svært dårlig og 6 er svært bra. Vi startet med denne praksisen 7. april og har så langt fått inn svar fra 78 sameier og borettslag. De seks spørsmålene går på ulike deler av prosessen, fra hvordan de likte å bli kontaktet av oss til helheltsinntrykket av prosessen. Den laveste gjennomsnittskarakteren per 9. juli 2021 er 5,09 og på helhetsinntrykk er gjennomsnittskarakteren 5,19.

Velstyrtplanen

LES OGSÅ

Hva sier styrene selv?

I skjemaet vi sender ut ber vi styremedlemmene om å skrive en kommentar om de vil si noe mer enn bare å gi en karakter. Nedenfor kan dere se noen av uttalelsene fra styreledere og ‑medlemmer rundt omkring i landet.

På skjemaet gir vi innsenderne muligheten til å være anonyme. Der de har valgt dette vet vi ikke hvilket sameie eller borettslag de representerer.

Svært profesjonell representant fra selskapet. Høflig, kunnskapsrik og nyttig informasjon ble gitt. Vi satt igjen med en følelse av å få veldig god service, og følte oss ikke presset til å kjøpe, som man ofte gjør på den type gratis befaringer.

Sameie på 5 enheter i Bergen

Behagelig, effektivt og profft utført jobb. Vi kan anbefale bruk av firmaet,

Sameie på 12 enheter i Oslo

Veldig bra gjennomført kontroll.

Borettslag på 12 enheter i Sandefjord

Veldig impnert over kontakt og oppføging, hyggeli stemme på hun som ringte. Befaringen ble utført av en person med høy kompetanse.

Ukjent sameie eller borettslag

Etter befaring og tilbakemelding har vi inngått avtale med dere om rens av avløp i 20 leiligheter.

Ukjent sameie eller borettslag

Presise og effektive.

Borettslag på 23 enheter i Oslo

Hyggelig og proff vurdering av ventilasjonsanlegget fra Power Clean. Også det at selskapet gjennom vurderingen konkluderte med at det ikke var noen grunnleggende feil med ventilasjonsanlegget, men at bytting av vinduer ville kunne sikre bedre luftsirkulasjon i leilighetene, viser hvilken integritet dette selskapet har. Selskapet gjorde et meget godt inntrykk!

Borettslag på 24 enheter i Oslo